/swojana/

piątek, 10 września 2010

belgijskie czekoladki


najsłodsza belgijska czekoladka:)))))) import z Polski




                   dzień dobry-goede middag [huje mydach]
moja prapraprababka (niestety silne geny spowodowały, że kupno pęsety stało się dla mnie sprawą priorytetową)

ten instrument się nazywa:)

lody waniliowe
opoka o nazwie Dodajestfajnąsiostrzyczką
Lech Walesa Airport
najnowsze odkrycie - dwoje nieletnich obywateli Polskiodkryło szkielet prehistorycznego gada



i to mi dała Izia
ptaki wędrowne
 gul gul gul...po flamandzku:) też mi dała Izia                                                    
ten instrument się nazywa
zagadywał mnie, ale po walijsku
zaraz będziemy wyżej, i wyżej, i wyżej...
japońska wycieczka- Sushi team
Marat
 Manneken Pis- y (a one siusiały bez opamiętania)
I to mi dała Izia  Bruksela zwana jest czekoladowym miastem. Tutejsza czekolada jest powszechnie uważana za najlepszą na świecie. Słynne są ręcznie wyrabiane z wysokiej jakości składników nadziewane czekoladki.  Z czekolady, masła, śmietany i cukru robione są belgijskie trufle.

i to mi dała Izia
uuu...lubię śpiewać piosenki i różne inne dźwięki, ale nie o to chodzi, co jak komu wychodzi...uuuu...(tego Pana z gitarą Izia nie chciała mi dać:(((
a ten mnie podrywał w parku na jakieś serenady





                                    
holender, ale holenderek
do widzenia dag [dach]
tajemnicza Sushi
amsterdamski boyfriend
brat mniejszy
A w dali Dali:)

1 komentarz:

  1. Wyprawa pod znakiem pięknych kobiet, słodyczy, alkoholu, i sztuki - czego więcej potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń