/swojana/

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Barbórki 2011


A oto dedykacja od Kuzynki Danasi;)
 Śliczny ten Edward:)))


Gdym tak usiadła już po obchodach moich znanych imienin i zadumałam się nad swym losem, uznałam, że znam tak wielu miłych, dobrych i oddanych sprawie (czyli mnie - Barbarze), przyjaznych ludzi, że znacznie przekraczam limit szczęścia. 
Dziękuję Wszystkim za życzenia!

trzy gracje 

poddałam się, zawsze mnie ujarzmia

w Lenie jestem zakochana

sałatka tradycyjna

świeże masło

chleb z ziarnami z chrupiącą skórką

nastrój grudniowy

cytrynówka Asi


producent cytrynówki:)

słodka, lecz trochę inna...:)

 piękna z profilu i ma brokatową łazienkę:)
sernik czekoladowy o smaku pomarańczy

Barbórka

3 komentarze:

  1. A to moja odpowiedź na tę piosenkę z youtube - "w klimacie" zresztą:
    http://youtu.be/oavMtUWDBTM

    OdpowiedzUsuń
  2. A no i jeszcze jeden - wydaje mi się że ten jest lepszy, bo oryginalny. To jak porównanie Pentaxa z Zenitem :)
    http://www.youtube.com/watch?v=5n041M5FnqA&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubuś, ja mam "trololo", ale po czaszką:)))

    OdpowiedzUsuń